Jak funguje nákup a vracení Vratných lahví on-line?

vratný kruh

1. Výběr

Na e-shopu si vyberte a vložte do košíku všechny dobroty ve Vratných lahvích, na které máte chuť a které ve vaší špajzce zrovna chybí. K ceně potravin připočteme vratnou zálohu 10 Kč za každou lahev a 50 Kč za šuplík Vratného boxu.

2. Doručení

Vratné lahve vám doručíme ve speciálním Vratném boxu prostřednictvím Zásilkovny. Nebo si objednávku můžete vyzvednout osobně v Chrudimi na adrese rezidence Radoušova 1420. A teď hurá vařit, péct a radovat se z toho, že jste svým nákupem planetu ušetřili hned několika jednorázových obalů.

3. Vrácení

Až suroviny spotřebujete, uložte prázdné lahve do Vratného boxu. Ten potom odneste na pobočku Zásilkovny – třeba až si půjdete pro novou objednávku :) Anebo nám box přineste osobně na adresu rezidence Radoušova 1420, Chrudim. Jednotlivé lahve můžete vrátit také na některém z našich odběrných míst.

4. Zálohy

Díky unikátnímu kódu víme, že box patřil právě vám. Přepočítáme vrácené lahve a všechny zálohy vám připíšeme na zákaznický účet na e-shopu v podobě kreditů, které použijete na další nákup. Kdybyste kredity nevyužili, dejte nám vědět a my vám peníze za zálohy vrátíme na bankovní účet.

O kreditech

Při prvním nákupu na našem e-shopu se vám automaticky vytvoří zákaznický účet, na který vám budeme připisovat zálohy v podobě kreditů za vrácené lahve a boxy. Za každou Vratnou lahev 10 Kč, za šuplík Vratného boxu 50 Kč. Kredity potom použijete na e-shopu na další nákup nebo nám dáte vědět a my vám je vyplatíme na bankovní účet.

Rovnice je jednoduchá: 1 kredit = 1 Kč sleva na nákup :)

Občas se ptáte

Kde všude můžu vrátit lahve a box a dostat zpět zálohu?

Vratný box i lahve můžete vracet přes pobočky Zásilkovny nebo osobně na adrese rezidence Radoušova 1420, Chrudim. Zálohy vám poté připíšeme na zákaznický účet v podobě kreditů. Lahve (ovšem bez boxu) můžete odnést také na kterékoli odběrné místo, kde svoji zálohu dostanete hnedka zpátky.

Potřebuju k vracené lahvi účtenku?

Nepotřebujete. Všechny Vratné lahve jsou označené logem, takže je poznáme my i partneři na všech odběrných místech :)

Mám vracet lahve s víčkem?

Ano, víčko je součástí Vratné lahve. Pokud víčko ztratíte, vrátíme vám 50 % zálohy.

Jak se dozvíte, že box a lahve vracím právě já?

Každý Vratný box má svůj unikátní kód, díky kterému víme, že patřil právě vám. Vrácené lahve přepočítáme a pošleme vám zálohy v podobě kreditů na zákaznický účet.

Kdy musím lahve vrátit?

Kdykoli – třeba až budete mít cestu do Zásilkovny nebo na nějaké odběrné místo :)

Mám lahve vymývat?

Nemusíte. O hygienické umytí se postaráme my :)

Musím Vratný box odnést na stejnou pobočku Zásilkovny, kde jsem si ho vyzvedl/a?

Nemusíte. Vraťte ho na kteroukoli pobočku budete chtít :)

Nevyužiji kredity na svém zákaznickém účtu. Jak je můžu dostat zpět?

Dejte nám vědět a my vám vyplatíme částku za zálohy na váš bankovní účet.

Ztratil(a) jsem / zničil se mi Vratný box. Co mám dělat?

Vratné lahve můžete bez boxu vrátit na jakémkoli odběrném místě. Nebo můžete lahve pečlivě zabalit do náhradní krabice, přiložit kontaktní údaje a poslat přes Zásilkovnu k nám. Přicházíte však o zálohu za Vratný box.

Menu
Zavřít

Košík

Historie prohlížení

Close

Vítejte u nás!

Vaše osobní údaje budou použity pro umožnění přístupu do vašeho účtu, jeho správu a další potřeby popsané na stránce ochrana osobních údajů.

Už máte účet?

Zavřít

Zavřít

Kategorie